Samsung nu se abține și ”atacă” un iPhone în reclama la Galaxy S7
Nu încercați așa ceva acasă, astfel se termină prima reclamă a celor de la Samsung pentru promovarea Galaxy S7 în care, inevitabil, este atacat un iPhone.
Ați fi crezut că a trecut vremea rivalităților ieftine dintre Samsung și Apple, dar cel mai recent clip de promovare pentru noul Galaxy S7 confirmă faptul că marketingul agresiv este în continuare o unealtă de actualitate.
Nu au trecut decât câteva zile de când noile smartphone-uri de top ale sud coreenilor au fost livrate primilor utilizatori și au ajuns în magazine și la operatori de telefonie pe întregul mapamond. În încercarea de a mai crea un pic de interes online pentru aparate, Samsung a publicat pe YouTube o reclamă ce îl are pe Lil Wayne în rolul principal.
Unul dintre cei mai populari rapperi din ultimii ani, Lil Wayne a fost convins să reprezinte brandul Samsung în acest scurt metraj de aproximativ de 30 de secunde. ,,Pot să torn șampania asta pe telefon și va mai merge.” Astfel începe artistul sceneta laudativă la adresa Galaxy S7, în timp ce prietenii săi privesc demonstația cu reticență. Un posesor de iPhone din preajmă, într-un excel de zel absurd, face același gest cu un smartphone Apple, iar acesta din urmă refuză instant să mai funcționeze. Din generozitate și pentru că bugetul de marketing i-a permis, în momentul în care vede că prietenul său a rămas fără telefon, scoate un nou Galaxy S7 Edge din buzunar și i-l oferă cadou.
În orice alte circumstanțe, aș fi apreciat clipul ca fiind o soluție inspirată pentru a atenționa utilizatorii în prisma rezistenței la apă de care dau dovadă cele două smartphone-uri noi de la Samsung. Din păcate, impactul reclamei este redus la 10% din cauza notei de subsol de la final. ,,Nu încercați. Rezistent la apă până la 1,5 metri tip de 30 de minute. Clătiți resturile după ce l-ați udat.” Pâi atunci cu ce se laudă?